Høje Kolstrup Løbet

Lørdag den 1. juni 2013

2. udgave har start kl. 11.00 på ”Aktiv Torv” ved Agoraen på Høje Kolstrup.

Løbet varer 60 minutter (fra kl. 11 – 12), men du bestemmer selv hvor længe/langt du vil løbe.

Alle kan deltage uanset du er løber / kun løber lidt / er utrænet – kom og vær med.

Du kan løbe ”selv” eller på et ”hold” (mindst 3 deltagere). Holdet kan bestå af familien, skoleklassen, vennerne, naboerne m.v. Kun de 3 bedste løbere på holdet (uanset antal deltagere på holdet) tæller i ”hold-konkurrencen”.

Deltagergebyr:
0-15 år – 25 kr.
16 år og ældre – 75 kr.

Tilmelding:
Indtil kl. 23.59 fredag den 31. maj 2013.
Efter indtastning af navn m.v. guides du videre til betalingssiden.
Man kan enten tilmelde sig som ”løber” (selv), eller deltage på et ”Hold” (familien/skoleklassen/vennerne m.v).

Tilmelding (den 1. juni):
Tilmelding kan ske mellem kl. 09.30 og 10.30 på Aktiv Torv v/start. Foruden deltagergebyret skal der betales et ”eftertilmeldingsgebyr” på 25 kr.

Startnr. + chip:
Chip til måling af antal løbne runder + startnr. afhentes inden løbet på ”Aktiv Torv”.

Medaljer:
Der er medalje til alle deltagere og en særlig ”vinder-medalje” til nr. 1 i følgende klasser:

  • Damer/Herrer (16 år og ældre).
  • Pige/Drenge (10-15 år), og (Pige/Dreng (0-9 år).
  • Hold (familie/klasse/venner/naboer) - hvor de 3 bedst placerede løbere har løbet flest runder sammenlagt på kortest tid.

Diplom:
Til alle deltagere. Kan efter løbet udskrives fra resultatlisten.

Omklædning:
Mulighed for omklædning og bad i Agoraen.

Løbet:
Afvikles på rundstrækning på ca. 920 meter (Høje Kolstrup-MIL) omkring Agoraen/Høje Kolstrup Skolen. Rutens belægning er asfalt og fliser. Ruten vil være afmærket (skilte o.lign).

Depot:
Ved passage af Start/Mål, og i Mål er der depot med væske og frugt.

Aldergrænse:
Aldersgrænserne under/over skal respekteres. Løbsledelsen forbeholder sig ret til at diskvalificere løbere ved overtrædelse heraf.

Ansvar:
Deltagerne har ved deres tilmelding accepteret, at de løber på eget ansvar, og at arrangørerne ikke kan gøres ansvarlig.
Bliver man forhindret i at deltage, eller opstår der force majeure, der tvinger arrangørerne til at aflyse, har man ikke krav på tilbagebetaling af startgebyret.

Arrangører:
Erik Uldall Hansen – euh@aabenraa.dk
Tommy Kristensten – tkr@aabenraa.dk
Jesper Steffensen – jeste@privat.dk

Arrangørens kontaktinfo

Jesper Steffensen


Mødested/startsted

Aktiv Torv ved Agoraen
6200 Aabenraa
Danmark Vis på kort Navigér hertil