Gandur inviterer til efterårsstævne på 250m ovalbane på adressen Ll. Damkærgård, Damkærvej 4, Skærup, 7080 Børkop.
Stævnet er et DRL stævne. Tilmeldingen til stævnet er bindende, der henvises generelt til reglerne på www.gandur.dk.
- Der rides efter FIPO 2012 dog med de danske særregler – se www.islandshest.dk
- Husk rytterlicens i alle klasser se mere på www.islandshest.dk
- Klasser: T.1, T.2, T.5, T.8, 5.1, 4.1, 4.3 og 4.5.
- I udtagelsen kan der rides med flere på banen ad gangen undtagen i FIPO klasserne
- Klasser med for få tilmeldte vil enten blive aflyst eller slået sammen med andre klasser
- Vi lejer bokse, pris 400 kr. – husk udmugning og oprydning.
- Hingste skal af sikkerhedsmæssige årsager stå i boks – så man kan kun tilmelde, hvis man lejer en boks på SPORTI – Hvis man har en trailer med specialindbygget boks – kontakt stævneleder
- Det koster 500 kr. at undlade udmugning af boksen.
- Der er mulighed for fold – 50 kr. pr. hest - husk foldmateriale – husk oprydning
- Hestene deltager og er opstaldet på hesteejerens eget ansvar og risiko (uanset om det er på fold eller i boks)
- Tidsplan kommer ca. 1 uge før stævnet – hold øje med www.gandur.dk
- Tilmelding åbner for ALLE den 6. august 2012 kl. 20.00
- Sidste frist for tilmelding er 20. august 2012, eller når der ikke er flere pladser
- Efter 20. august 2012 er det ikke længere muligt at ændre klasse eller volte, tilmeldingen lukker. Bemærk, der skal være plads i den klasse, du ønsker at ændre til, for at ændringen kan godkendes
- Max. 65 ekvipager. (Stævneudvalget forbeholder sig ret til at fylde op fra ventelisten, hvis tidsplanen giver mulighed herfor.)
- Startgebyr 600 kr. – 100 kr. i rabat til Gandurmedlemmer, tilmelding via SPORTI, der opkræves gebyr udover
- FIPO klasser lukkes, når der er tilmeldt 15 i hver klasse, dog forbeholder stævneudvalget sig ret til at ændre på antal ekvipager i FIPO klasser, hvis tidsplanen giver mulighed herfor, samt antal ekvipager i alt.
- Der oprettes venteliste, men max. 10 ekvipager
- Max 2 heste pr. rytter
- Indtjek fredag aften fra 18.00 – 20.00, hvor ovalbanen også er åben fra kl. 18.00 - kl. 20.00– samt indtjek lørdag fra kl. 07.00
- Såfremt der ved tilmelding ikke tilmeldes med korrekt navn på rytteren eller hesten, f.eks. at der ved hestens navn skrives ”hest”, betragtes ændring til korrekt navn som 1. og eneste ændring.
- Du forpligter dig til at være hjælper under stævnet f.eks. som dommersekretær eller ledvogter – hvis man ikke ønsker at være hjælper, kan man betale ekstra 150 kr. pr. ekvipage. (Hvis du tilmelder 2 heste, er du selv forpligtet til at bytte eller have en ekstra hjælper med, så du kan nå at varme op osv.)
- Der vil være fællesspisning for alle lørdag aften, 125 kr. excl. drikkevarer (børn u/12 år 65 kr.), tilkøb lukker den 10. september 2012. Ved din tilmelding giver du samtidig tilladelse til at dit navn figurerer på deltagerlisten på www.gandur.dk
- Der vil være mulighed for camping pris 25 kr. pr. person. El pr. enhed 100 kr.
- Kontaktperson: mail: winther.tw@gmail.com eller 22 53 22 07