Gandur inviterer til DRL etdagsstævne og Gædingakeppni på 250 m ovalbane på adressen Ll. Damkærgård, Damkærvej 4, Skærup, 7080 Børkop. Stævnet er åbent for alle. Gandur medlemmer får rabat ved tilmelding.
Tilmeldingen til stævnet er bindende, der henvises generelt til reglerne på www.gandur.dk.
- Der rides efter FIPO 2013 dog med de danske særregler samt gældende Gædingakeppni regler– se www.islandshest.dk
- Klasser der udbydes om lørdagen: 4.2 – 5.2 – 4.3 – 4.5 og T.3 – T.4 – T.7
- Der vil kun være finaler i 4.3 – 4.5 – T.7, men rosetter og medaljer til alle klasser.
- Klasser der udbydes til Gædingakeppni om søndagen: A-Flok – B-Flok – Børneflok –Teenage-flok – Ungrytterflok. Der rides på dispensation, da vi ikke har passpor, og resultater gælder
- ikke til at kvalificere sig til DM i Gædingakeppni, men det er uddannede Gædingadommere.(2 tyske dommere samt Trille Kjeldsen)
- Klasser med for få tilmeldte vil enten blive aflyst eller slået sammen med andre klasser
- Husk rytterlicens i alle klasser se mere på www.islandshest.dk
- Til etdagsstævnet rides der med flere på banen i udtagelserne.
- Til Gædingakeppni rider man en på banen i udtagelserne i samtlige klasser.
- Boks pris 400 kr. – husk udmugning og oprydning. Det koster 500 kr. at undlade udmugning af boksen. I alt 20 bokse.
- Der kan kun lejes boks for hele weekenden.
- Hingste skal af sikkerhedsmæssige årsager stå i boks – så man kan kun tilmelde hingst, hvis man lejer en boks på SPORTI – Hvis man har en trailer med specialindbygget boks – kontakt stævneleder
- Der er mulighed for fold – 50 kr. pr. hest - husk foldmateriale – husk oprydning
- Hestene deltager og er opstaldet på hesteejerens eget ansvar og risiko (uanset om det er på fold eller i boks)
- Tidsplan kommer ca. 1 uge før stævnet – hold øje med www.gandur.dk
- Tilmelding for alle åbner mandag den 1. juli 2013 kl. 20.00
- Sidste frist for tilmelding er den 26. august 2013, eller når der ikke er flere pladser
- Efter 26. august 2013 er det ikke længere muligt at ændre klasse eller volte, tilmeldingen lukker. Bemærk, der skal være plads i den klasse, du ønsker at ændre til, for at ændringen kan godkendes
- Max. 40 ekvipager der tilmelder sig begge dage – og max 25 ekstra kun til Gædingakeppni og max 10 ekstra kun til etdagsstævnet. (Stævneudvalget forbeholder sig ret til at ændre på tilmeldingsfordelingen, og fylde op fra ventelisten, hvis tidsplanen giver mulighed herfor.)
- Startgebyr for Gandur begge dage 500 kr. (ikke Gandur 600 kr.)
- Startgebur for Gandur kun etdagsstævnet 350 kr. (ikke Gandur 450 kr.)
- Startgebyr for Gandur kun Gædingakeppni 250 kr. (ikke Gandur 300 kr.)
- Tilmelding via SPORTI, der opkræves gebyr udover startgebyret.
- Der oprettes venteliste, men max. 10 ekvipager i alt.
- Max 2 heste pr. rytter
- Indtjek fredag aften fra 17.00 – 19.00, hvor ovalbanen også er åben fra kl. 17.00 - kl. 19.00 – samt indtjek lørdag fra kl. 06.45.
- Såfremt der ved tilmelding ikke tilmeldes med korrekt navn på rytteren eller hesten, f.eks. at der ved hestens navn skrives ”hest”, betragtes ændring til korrekt navn som 1. og eneste ændring.
- Rytteren kan skifte hest fra lørdag til søndag, rytteren skal dog ride samme hest hele dagen.
- Ved tilmelding tilmeldes den hest, der skal rides om lørdagen.
- Du forpligter dig til at være hjælper under stævnet f.eks. som dommersekretær eller ledvogter – hvis du ikke ønsker at være hjælper, kan du betale ekstra 150 kr. pr. ekvipage. (Hvis du tilmelder 2 heste, er du selv forpligtet til at bytte eller have en ekstra hjælper med, så du kan nå at varme op osv.)
- Der vil være fællesspisning for alle lørdag aften ca. 50 kr. excl. drikkevarer, tilkøb på Sporti lukker den 5. september.
- Ved din tilmelding giver du samtidig tilladelse til at dit navn figurerer på deltagerlisten på www.gandur.dk.
- Der vil være mulighed for camping pris 25 kr. pr. person. El pr. enhed 100 kr.
Kontaktpersoner: