4 - 6 May 2012
Stævnet afvikles som et WRL og DRL stævne. Stævnet afholdes den 4. til den 6. maj 2012 og starter kl. 8:00. Indcheckning fra kl. 7:00 til kl. 8:00 fredag morgen. Det vil være muligt at checke ind torsdag aften fra kl. 18:00 til 21:00. I rytterstuen fredag vil der afholdes dommermøde kl. 7:00 og ryttermøde kl. 7:30 ved ridehallen.
Ved stævnet vil følgende klasser blive afviklet:
Husk reglen for 5-, 6- og 7 års heste.
Ved klasser med 6 eller færre tilmeldte betragtes udtagelsen som finale. Ved 3 eller færre vil klassen blive aflyst.
Ved klasser med mere end 15 deltagere, vil der blive afholdt B-finaler. Der er plads til 150 ekvipager.
Der er plads til max 21 ekvipager i 4.5Junior og T8Junior, og max 40 ekvipager i T5, 4.3, 4.5Senior og T8Senior. Stævnet afvikles iht. FIPO 2012 inkl. Danske særregler. Husk rytterlicens! www.islandshest.dk
Pris for deltagelse i stævnet: 525,- per ekvipage inkl. camping uden el, 650,- for boks inkl. strøelse (halm) samt fold (10m x 10m) til 150,- Kun ÉN hest per fold – fold vil blive anvist ved check ind. HUSK foldredskaber og strøm. Hingste må ikke stå på fold i nattetimerne. Det er på eget ansvar at have hestene opstaldet på stævnepladsen. Husk at rydde boksen efter brug – ellers koster det 500,-. Fællesspisning fredag aften kr. 75,- og fællesspisning lørdag aften kr. 150,-. Drikkevarer købes til gode priser.
Dommerholdet: Trine Lassen (DK), Hörður Hákonarson (IS), Lise Brouér (DK), Alexander Sgustav (AT), Helle Brendstrup (DK), Jens Krarup (DK), Annette Kaas (DK) og Rune Svendsen (NO/DK).
Vi gør opmærksom på, at alle tilmeldte kan få tildelt en opgave efter behov under stævnet. Meld dig gerne som hjælper ved tilmelding. Det er muligt at købe mad og drikke på stævnepladsen.
Tilmeldingen til stævnet sker via SPORTI tidligst fra den 4. april kl. 18:00. Husk at have udfyldt din profil inden og hav dankortet klar. Ingen tilmelding uden betaling online. Et mindre gebyr må påregnes. Der vil være først-til-mølle tilmelding, og når klasserne er fyldt op, vil tilmeldingen lukke. Hvis nødvendigt, vil der blive oprettet en kort venteliste (10 pladser).
Der modtages IKKE tilmeldinger eller ændringer til stævnet efter den 20. april 2012.
Startgebyret refunderes kun efter 20. april 2012, ved fremsendelse af læge og / eller dyrlæge erklæring.
Vi gør opmærksomme på, at det kun er startgebyret, der refunderes.
Det er ikke tilladt at sælge sin plads!
Husk at medbringe udfyldt tro- og love erklæring samt hestens vaccinationskort og stamtavle. Vær opmærksom på, at vi ikke kan tillade at lade heste uden medicinsider i passet samt min. 2 basisvaccinationer starte til stævnet. Hvis dette ikke er i orden, er vi nødt til at afvise ekvipagen ved check ind.
Tro- og love erklæringen kan udskrives fra www.nihekla.dk. Tidsplan vil være på hjemmesiden fra den 27. april.
Vi glæder os til et stævne med stor tilslutning, dejlige heste og godt vejr!
Hekla
Hekla
Dybvadvej 124
9740 Jerslev J
Danmark
Show on map
Navigate here