Blossi: 10 års jubilæum stævne

14. - 16. september 2012

Vi glæder os til at kunne byde velkommen til BLOSSI-STÆVNET 2012, som afvikles på Tjenergården, Møllebakkevej 66, 4243 Rude.

I år er det et særligt stævne, da det er 10 år siden Blossi klubben's første stævne løb af stablen. Vi har i år valgt at fejre det ved at tilføje speedpas og stillpas på Dorte og Jens's ny 200 meter pas spor og for at nå det hele starter vi stævnet fredag den 14 kl. 16.30.Der er tid til både ridning og hygge, samt alt det der ellers hører til et godt stævne.

AFVIKLING AF DISCIPLIN
BLOSSI-Stævnet er et rangliste stævne og der rides efter gældende regler i FIPO med danske tilføjelser.
Der rides på en 250 m ovalbane og 200 meter pas spor

KLASSER
T.1. T.4, T.5, T.7, 4.1, 4.3, 4.5, 5.1, stillpas og speedpas

JUNIORER
Der er ingen særskilte juniorklasser, så juniorerne rider sammen med seniorerne og på samme vilkår. Dog vil bedste juniorrytter i hver klasse få roset.

STARTGEBYR M.V.
Det koster 500 kr. for to klasser. Fold, wrap og eventuelt camping er inkluderet i prisen.
Pris for ryttermiddag lørdag aften 125 kr.

TILMELDING
Tilmelding til stævnet kan ske via www.sporti.dk og åbner for BLOSSI medlemmer tirsdag den 13. august 2012 kl. 19.00 og fredag den 17. august 2012 kl 19.00 for andre.
Tilmeldingen lukker fredag den 31. August eller når max. deltagerantal er nået.
Vær omhyggelig med tilmelding til de rigtige klasser og volter, så vi slipper for de mange rettelser efterfølgende.
Plads til MAX 100 deltagere. Hver rytter kan MAX deltage med to heste.
Ret til ændringer forbeholdes.

Alle ryttere skal være villige til at påtage sig en tildelt hjælperopgave under stævnet. Hjælper lister vil blive offentliggjort på blossi's hjemmesiden en uge før.

Deltagereliste og tidsplan vil kunne ses på Blossi's hjemmesiden en uge før stævnet.
Startlister vil kunne ses på stævnepladsen senest en time før klassen starter.

FRAMELDING
Startgebyr refunderes ikke (undtagen ved fremsendelse af dyrlægeattest/lægeattest, hvor der refunderes 400 kr.).
Ændring af ekvipager i udtagelsen (anden hest eller anden rytter) kan ske indtil en uge før stævnet. Dog er det ikke tilladt, at både hest og rytter ændres ved samme stævne.

INDSYNING
Ved indsyning fremvises vaccinationsattest, kopi af stamtavle og underskrevet Tro- og love erklæring.
Husk, at det ikke er tilladt at læsse hest af, før den er checket ind.
Indsyningsansvarlig: Nina Frost 30250444
Indsyning fredag kl. 14.00-20.00 og lørdag kl. 07.00-08.00

RYTTERLICENS
Der kræves rytterlicens ved deltagelse i alle klasser. Læs mere om reglerne på DIs hjemmeside.

RIDEHJELM
Er obligatorisk overalt på og omkring pladsen, så snart rytter befinder sig til hest.

FOLD – OPSTALDNING
Der vil blive anvist et område, hvor der kan etableres fold med medbragt hegnsmateriale og der er ikke mulighed for tilslutning til elhegn. Brug hvide plastikpæle.
For hingsteejere er der mulighed for at leje en boks. Det koster 350 kr. inkl. strøelse.
Både folde og bokse skal muges før pladsen forlades.

CAMPING
Det er muligt at campere til stævnet, dog ikke strøm til campingvogn og telte.

HUNDE
Er velkomne, men skal hele tiden holdes i snor - husk at opsamle evt. efterladenskaber!

CAFETERIA
Er åbent hele weekenden så lad madpakken blive hjemme og støt stævnet.
Fredag aften kl. 20.00 er det muligt at købe et måltid varm mad, men det kræver en tilmelding så vi kan disponere vores indkøb på forhånd.
Vi håber på godt ridevejr, og glæder os til at se en masse glade ryttere og dejlige heste.

Venlig hilsen
Blossi's stævneudvalg
Jens, Nina, Kathrine, Anette, Aase og May

Arrangørens kontaktinfo

Blossi



Se arrangørklubben på SPORTI

Blossi Islandsheste Klub

Mødested/startsted

Tjenergården
Møllebakkevej 66
4243 Rude
Danmark Vis på kort Navigér hertil